Markedsføringsgruppens arbejde er på vej til at blive integreret i Løkken.dk

0
Løkken Guiden 2018
– Løkken Markedsføringsgruppe har som opgave at markedsføre Løkken og omegn som en feriedestination, såvel internt som eksternt og at markedsføre Løkken som et aktiv, både for erhverv, overnatning, handel og restauratørbranche, fortalte gruppens formand Julia Spiess på generalforsamlingen på Action House.

På generalforsamlingen var der fuld opbakning til, at den nu bliver opløst. Arbejdet og aktiviteterne fortsætter i 2018 under det nye navn og logo – Løkken.dk. Den endelige opløsning skal vedtages på en ekstraordinær generalforsamling onsdag den 18. april.

I beretningen fortalte Julia Spiess blandt andet videre:

– Da der ikke længere findes trykte brochure fra Toppen af Danmark, har vi sidste år haft stor fokus på at samle disse informationer i vores nye guide. Løkken guiden skal stadigvæk være en hverveguide, men også informerer gæsterne, som er her og holder ferie.

– Der er skrevet nye tekster, som skaber sammenhæng mellem billederne. Der er bygget små “hemmelige tips” ind og de forskellige aktiviteter er samlet ind. Løkken i børnehøjde er arbejdet ind i guiden, og teksterne er korte og informative. Det er billederne som fanger gæsternes opmærksomhed, og for yderligere information bliver gæsterne guidet videre til vores app eller vores hjemmeside. Vi fortsætter med at lave guiden, dog har vi også fokus på den nye “online”-generation, som vil søge alt frem på deres telefoner.

– Løkken guiden er lavet i samarbejde med Løkken.dk og viser derfor allerede det nye logo. Den nye forening Løkken.dk fortsætter dette arbejde, sagde formanden.

Hun fortalte også, at der annonceres i nationale og internationale medier, blandt andet Skagerrakposten, Jyllandsguiden, Husstandsomdeling i Kristiansand og en helside i Kristiansand Avis.

– Igennem vores medlemskab i Toppen af Danmark markedsfører vi os i Tyskland, Norge, Holland og Sverige

– Vores hjemmeside, loekken.dk, holdes opdateret af medarbejderne fra Turistbureauet. Vores app “Loekken” har vi meget fokus på og forsøger at skabe opmærksomhed på den via vores guide og andre tiltag.

Eventkalender udkom sidste sommer og var meget efterspurgt. Løkken.dk fortsætter også med denne kalender.

Bestyrelse af markedsføringsgruppen er Finn Andersen, Julia Spiess, Martin Krüger Nielsen, Allan Andersen, Mariam Touray, Torben Andersen. De modtog alle genvalg, da bestyrelsens eneste og sidste opgave bliver at overdrage gruppens aktiviteter til Løkken.dk.

Del

Lukket for kommentarer

Denne webside benytter Cookies til at forbedre din oplevelse. Ved at bruge websiden accepterer du dette! Læs mere om dette

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close