Løkken-kunderne er de mest tilfredse i Danmark blandt kædens kunder

LØKKEN: Der var en helt særlig nyhed, som uddeler Mogens Knudsen kunne meddele personalet på fredagens morgenmøde: Kundernes dom for 2019 er kommet, og resultatet er, at SuperBrugsen Løkken har Danmarks mest tilfredse kunder blandt kædens 235 butikker i Danmark.

Mødelokalet og frokoststuen var pyntet op med balloner og flag og champagnen stod klar. Her kunne uddeleren fortælle, at resultatet af kædens kundeundersøgelse viser, at SuperBrugsen Løkken er kædens bedste ud af 235 SuperBrugsen butikker i Danmark.

- Det var den helt rigtige måde, at runde et godt jubilæumsår af med, kommenterede en stolt chef.

Resultatet af undersøgelsen blev en NPS score på 80 hvilket var over dobbelt så meget som kædens gennemsnit, og for Løkkens vedkommende er det en fremgang på 2 pladser fra den flotte 3. plads fra i fjor.

Resultaterne fordeler sig på følgende måde:

Kassemedarbejderen hilser ved kassen: 90%

Kassemedarbejderen behandler mine varer ordentligt: 89%

Godt udvalg af vin: 87%

Ren og ryddelig butik: 84%

Personalet leverede den service jeg forventer: 83%

- Kundernes tilbagemelding tager vi meget seriøst, og derfor har vi hele tiden fokuspunkter i spil i butikken. Nu vil vi gøre alt for at bibeholde den førsteplads og kigge ind i de mange kundebedømmelser og kommentarer der er kommet fra medlemmerne.

- Vi kan altid blive bedre, ved at lytte til vores kunder, understreger Mogens Knudsen.

Kunderne i SuperBrugsen skal kvitteres med en stor tak og samtidig særtilbud og kagmand 30. januar.

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...